Groenmarktkerk Haarlem

Levering fotoboek uitgesteld

Tot onze spijt hebben we de levering van het boek Afscheid van de Groenmarktkerk moeten uitstellen. Er zijn fouten gemaakt bij het drukken en daarom hebben we de boeken afgekeurd en teruggestuurd en zal de drukker de fouten gaan herstellen. Dit houdt in dat de verzending van het boek, en ook de ophaalmomenten in de pastorie, uitgesteld worden. Alle mensen die een boek hebben besteld krijgen hierover een bericht.
Zodra we van de drukker horen wanneer ze de nieuwe correcte boeken kunnen leveren, laten we dat weten aan alle bestellers en plannen we nieuwe ophaalmomenten in de pastorie, Nieuwe Groenmarkt 12. Deze vertraging vinden we erg vervelend voor alle bestellers, maar we gaan voor een mooi boek.

Voor meer informatie en vragen kan je terecht bij bernadette.meertens@xs4all.nl.